‘Accions UPC per als ODS’, nova campanya de la UPC sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible

La UPC mostra el seu compromís amb el desenvolupament sostenible amb una sèrie de 17 vídeos en què personal docent i investigador explica alguns dels projectes que desenvolupa la Universitat en aquest marc. La campanya ‘Accions UPC per als ODS’ es difon a través de les xarxes socials i s’emmarca en els actes de celebració del 50è aniversari de la Universitat.

11/06/2021

Difondre els projectes de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que s’alineen amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides i sensibilitzar la comunitat universitària i la ciutadania en general de la importància de la sostenibilitat. Aquest és el doble objectiu de la campanya ‘Accions UPC per als ODS’ que posa en marxa la Universitat, coincidint amb la celebració del 50è aniversari de la institució.

A través de 17 càpsules audiovisuals –una per cada un dels ODS–, personal investigador de la UPC dona a conèixer alguns dels projectes que s'estan duent a terme per donar resposta als reptes del desenvolupament sostenible en àrees com la salut, la igualtat de gènere, l’energia o la vida submarina. La campanya, que ha arrancat aquest mes de juny, es difon a través del canal institucional de la Universitat a YouTube i de les xarxes socials Twitter i Instagram.

La iniciativa està en línia amb el compromís de la institució envers el desenvolupament sostenible. En aquest context, la UPC participa amb el Govern de la Generalitat de Catalunya i la resta d'universitats catalanes en el Pla nacional per a la implantació de l’Agenda 2030, un document estratègic que inclou 920 compromisos per assolir els 17 ODS.

#50anysUPC sense límits

La campanya audiovisual ‘Accions UPC per als ODS’ forma part de les accions commemoratives del 50è aniversari de la UPC, que s’organitzen fins al pròxim mes de desembre. Totes les activitats giren al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, i tenen la intenció de generar accions amb impacte positiu a la societat. El programa d’activitats es pot consultar al web commemoratiu 50.upc.edu.