L'Oficina de Turisme de Bèlgica a Espanya cerca 12 corresponsals Erasmus

21/03/2024

T'interessa guanyar fins a 600 euros mensuals durant la teva estada Erasmus a Bèlgica? Desitges compartir les teves experiències al país amb altres estudiants?

Es busquen:

• 10 estudiants espanyols o residents a Espanya que realitzin un programa Erasmus a Flandes (Anvers, Brussel·les, Gant, Lovaina, Bruges, Hasselt, Malinas, etc – no a Valònia), durant el curs acadèmic 2024/2025.
Període:
5 estudiants del 1/09/2024 – 31/01/2025
5 estudiants del 1/02/2025 – 30/06/2025
  • 2 estudiants espanyols o residents a Espanya que tinguin previst passar l'estiu a Flandes o Brussel·les i desitgin ser corresponsals d'estiu del 1/07/2025-31/08/2025.
  • Interessats/es a conèixer la cultura, els recursos turístics, les formes de vida, el patrimoni i les curiositats de Flandes.
  • Apassionats pels temes principals de promoció de Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel·les: la gastronomia, el patrimoni, el ciclisme i la naturalesa.
  • Do de gents, bons dots de comunicació sobretot escrita, actiu/a en xarxes socials, familiaritzat/a amb les eines multimèdia (foto, vídeo, blog, xarxes, etc.)
  • Tasques: alimentar el blog www.erasmusenflandes.com sobre Flandes com a corresponsal, amb posts de text, vídeos, fotos i dinamitzar la seva lectura a través de les xarxes socials.

S'ofereix:

• Compensació mensual de 600 euros durant la teva estada
  • Entrades per a assistir a certes exposicions i/o concerts, museus + un bo de transport amb tren de 10 viatges
  • Informació per a donar a conèixer les teves experiències flamenques

Condicions de participació

Envia el teu CV, carta de motivació (tots dos en castellà) i vídeo de presentació (màx. 3 minuts) a practicas@flandes.net abans del 8 de juliol de 2024.

Els noms de les 12 persones guanyadores es publicaran a la fi de juliol de 2024 en el blog www.erasmusenflandes.com i en la web www.flandes.net  junt a una llista de 12 finalistes de reserva.

Per a més informació pots consultar la pàgina web del Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel·les, o enviar un correu electrònic a info@flandes.net .