Curs d'estiu de la East China University of Science and Technology (ECUST)

06/06/2024

L'East China University of Science and Technology (ECUST) ofereix 10 beques de manutenció i allotjament a estudiantat de màster o doctorat de la UPC pel seu workshop “New Energy, New Materials, New Life”

La East China University of Science and Technology (ECUST) ofereix un curs d'estiu entre el 14 de juliol i el 3 d’agost de 2024, sobre Energia Sostenible.

“New Energy, New Materials, New Life” tractarà aspectes com la industrialització sostenible i inclusiva o la creació d’infraestructures resistents als desastres naturals. Aquest curs d'estiu es durà a terme a l'ECUST, a Shanghai, Xina; aquesta és la universitat xinesa núm. 1 en Energia Química.

L' ECUST ofereix 10 beques amb curs gratuït, manutenció i allotjament pel curs. Els estudiants, que poden ser estudiants UPC de nivell màster universitari o doctorat, seran responsables de cobrir les seves despeses de viatge d’anada i tornada i altres despeses personals durant l'estada.

Temini de presentación de sol·licituds : 15 de juny de 2024.

Com presentar la teva sol·licitud?
Per fer-ho:

1. Registreu-vos a la web ecust.edu.cn
  2. Indique el següent codi: "AITFTW-2024"
  3. Presenteu la vostra sol·licitud en aquell portal web, emplenant els camps amb la informació acadèmica i personal sol·licitada, pujant una foto, i pujant la documentació requerida.

En aquest enllaç trobareu més información sobre el curs.

Si us interessa, registreu-vos-hi ja, que queden pocs dies!!