Convocatòria d'ajuts MOBINT-MIF 2023-2024 de l'Agaur, per estades de mobilitat internacional

19/07/2023

Fas una mobilitat internacional al 2023-2024?

S'ha publicat al DOGC la RESOLUCIÓ REU/2626/2023, de 13 de juliol, per la qual s'obre la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic i a la mobilitat de l'estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2023-2024.

Termini de presentació de sol·licituds

Des del 20 de juliol fins al 15 de setembre de 2023 a les 14:00h (hora local de Barcelona), ambdós inclosos.

Import dels ajuts

200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200 euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).
Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran automàticament un import complementari de 600 euros. (És a dir, un total màxim de 1.800 euros per una estada de 6 mesos si és una destinació a Occitània.)

Text de la convocatòria i bases reguladores

La informació està disponible a partir del 22/07 al web de l'AGAUR

Podeu consultar aquí la informació

Sobre la documentació que cal presentar en la sol·licitud

1. La sol·licitud junt amb la documentació corresponent s'ha de presentar online, a la seu electrònica corresponent (veure web de l'AGAUR).

2. Un dels documents que cal presentar és l'acreditació de la universitat d'origen (UPC), indicant que l'estudiant realitzarà una mobilitat internacional, amb les dades de l'estudiant /a i la seva estada. Si us plau, segueix les indicacions de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC i consulta la teva e-secretaria.