Beques Projecte Areas +

07/04/2014

La UPC participa en els projectes de la UE AREAS+ que consisteixen en mobilitats de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI  amb les universitats asiàtiques següents:

Hanoi University of Science and Technology (Vietnam),
Gadjah Mada University (Indonèsia) ,
Ho Chi Mihn City University of Technology (Vietnam),
Indian School of Mines Dhanbad (Índia)
National University of Laos (Laos)
National University of Mongolia (Mongòlia)
Thannasat University (Tailàndia).
The Pannasastra University of Cambodia (Cambodja)
Universiti Kuala Lumpur (Malàisia)
University of Peradeniya (Sri Lanka)
Visayas State University (Filipines)

En el marc d'aquest projecte, s'ha obert la convocatòria de beques de mobilitat, per a la realització d'estades cap a una de les universitats esmentades o bé  bé des de qualsevol de les institucions anteriors cap a la UPC destinades a estudiants de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI.

Les estades podran ser per mobilitat acadèmica o per a la realització d'un màster o d'un doctorat complet i podran tenir durades entre 6 i 36 mesos. Les beques inclouen ajut de viatge, mensualitat i assegurança de salut.

Podeu consultar la informació detallada sobre les mobilitats i els imports de les beques a la pàgina web de l'Areas +

El termini per a la presentació de sol·licituds serà fins al 15 de febrer de 2014 i s'hauran de realitzar a través del formulari  disponible a la web del projecte. Les sol·licituds presentades per altres mitjans o fora de termini seran desestimades.

Si necessiteu més informació podeu posar-vos en contacte amb mob.int@upc.edu