La UPC a la Feria Internacional de Estudios de Postgrados de Xile

18/02/2010

El Centro de Extensión de la Universidad Católica de Xile va acollir la tercera edició de la Feria Internacional de Estudios de Postgrados els dies 23 i 24 d'octubre.

Amb una assistència de 2320 visitants, universitats xilenes i internacionals, així com organitzacions governamentals que atorguen beques van  atendre les consultes de professionals i estudiants. Durant la exposició es va organitzar un programa de presentacions de les diferents entitats representades, on la Comisión Nacional de Investigación Científica y Tecnológica (CONICYT) va presentar el Sistema Bicentenario Becas Chile.

L'estand de la UPC va ser un dels més visitats per davant d'universitats estadounidenques i les àrees més demandades foren Arquitectura, Enginyeria Industrial, Medioambient i Sostenibilitat, Organització d'Empreses i Tecnologies de la Informació i  la Comunicació.

Més informació: