Convocatòria d'ajuts pel curs acadèmic 2008-2009 per afavorir la mobilitat d'estudiants en programes de Doctorat que hagin obtingut la Menció de Qualitat i per a la obtenció de la Menció Europea en el títol de Doctor.

18/02/2010

Text de la convocatòria i referència del Ministeri

Disponibles a la web del Ministeri de Ciència i Innovació (MICINN):

Podeu també consultar el BOE de la convocatòria aquí.

- Mobilitat d’estudiants en Doctorats amb Menció de Qualitat: apartat II.B de la convocatòria (pàgina 19 i següents);
- Mobilitat d’estudiants per a l'obtenció de la Menció Doctor Europeu: apartat III.B de la convocatòria (pàgina 11 i següents).

Termini

A la UPC, la gestió d’aquests ajuts es porta des del Servei de Relacions Internacionals (SRI), i s'hauran de remetre a aquest Servei abans del 30 de novembre, degudament prioritzades pel(s) responsable(s) del programa de Doctorat.

Nota: Aquesta convocatòria és per a mobilitats d'estudiants que es realitzin en aquest curs 2008-2009 i cal que els estudiants ja estiguin matriculats en el Doctorat.

Procediment (instruccions actualitzades el 21-11-2008)

- Mobilitat d’estudiants en Doctorats amb Menció de Qualitat: apartat II.B de la convocatòria.
- Mobilitat d’estudiants per a l'obtenció de la Menció Doctor Europeu: apartat III.B de la convocatòria.

(Per a més informació, consultes i/o tramesa de sol·licituds ja prioritzades)
Unitat de Mobilitat d'Estudiants
Servei de Relacions Internacionals (SRI)
Edifici BO, 1ª planta. Torre Girona