S'ha publicat l'edició 2017 del Times Higher Education (THE) Young University Rankings

07/04/2017

La UPC es manté entre les 150 millors universitats joves del món al THE Young University Rankings

El Times Higher Education Young University Rankings, que a l'edició anterior s'anomenava THE 150 under 50, posiciona aquest any les 200 primeres universitats de tot el món amb menys de 50 anys d'ençà de la seva constitució.

A l'hora de classificar-les utilitza els mateixos tretze indicadors que el THE World University Rankings, tot i que en modula els pesos ponderats per tal de reduir el dels indicadors que fan referència a la reputació a la docència i a la recerca, més vinculats a institucions amb llarga tradició.

A l'edició 2017, la UPC es manté al rang 101-150 a nivell mundial.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.