S'ha publicat l'edició 2024-2025 del Best Global Universities Rankings (U.S. News)

27/06/2024

La UPC es posiciona entre les 50 millors universitats del món en la disciplina d'Òptica

Després de gairebé dos anys d’ençà de la darrera edició, el Best Global Universities Rankings, editat per l’US News & World Report, ha reprès la seva trajectòria classificant gairebé 2.500 institucions de tot el món a partir d’una sèrie d’indicadors centrats en avaluar la seva recerca i reputació.

A més de la classificació general, en aquesta edició el rànquing ofereix cinquanta-una classificacions més, per camps i disciplines, quatre més que a l'edició anterior.

La UPC manté el lideratge estatal en el camp de l'Enginyeria i es posiciona també com la primera universitat espanyola en cinc altres disciplines, en Òptica, en Enginyeria Civil, en Meteorologia i Ciències Atmosfèriques, en Nanociència i Nanotecnologia i, en Enginyeria del Medi Ambient. En Òptica es classifica així mateix entre les 50 millors del món.

Es pot ampliar la informació seguint aquest enllaç.