S’ha publicat l’edició 2024 del THE Impact Rankings

12/06/2024

La UPC es col·loca entre les 60 millors universitats del món en l’ODS13 Acció climàtica, al lloc 58.

El THE Impact Rankings avalua l’impacte de les universitats a partir de la seva contribució als Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU (ODS).

Per a participar-hi, les institucions han de facilitar informació de l’ODS17 Aliances pels objectius, i d’un mínim de tres ODS més. A l'edició 2024, la UPC ha facilitat informació  de l’ODS 7 Energia neta i assequible, del 9 Indústria, Innovació i Infraestructures, del 10 Reducció de les Desigualtats, del 11 Ciutats i Comunitats Sostenibles, del 13 Acció Climàtica, del 16 Pau, Justícia i Institucions Sòlides a més del 17 d’Aliances pels Objectius, obligatori.

El rànquing publica dos tipus de llistes: 1) una de global, calculada a partir dels resultats de l’ODS17, més els tres objectius addicionals en què s'hagi obtingut millors resultats i, 2) una llista per ODS, amb les universitats que hi han participat.

A l'edició 2024 la UPC obté la millor classificació a l’ODS13 Acció climàtica, al lloc 58, seguit pels ODS 9 Indústria, Innovació i Infraestructures, i l'ODS11 Ciutats i Comunitats Sostenibles, en el rang 101-200.

Podeu consultar més informació, seguiu aquest enllaç.