Participació de l'Oficina de Documentació i Arxius en l'elaboració del Pla Estratègic de la Conferencia de Archiveros de las Universidades Españolas

07/07/2016

El proppassat 20 de maig de maig, coincidint amb les XXII Jornadas de Archivos Universitarios, que van celebrar-se a la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona) va aprovar-se el Pla estratègic de la CAU per al període 2016-2019.

Aquest Pla consta de quatre eixos estratègics els quals contemplen diverses accions al voltant de:

1. La política i l'organització de la gestió documental a les universitats.
  2. La gestió del coneixement.
  3. La comunicació interna i externa.
  4. La cooperació, més enllà dels membres de la CAU.

Aquest Pla ha estat elaborat per un grup de treball constituït per responsables dels Arxius de quatre universitats:

• Lidón París (coordinació Grup de Treball) - Universitat Jaume I de Castelló
  • Pilar Gil - Universidad de Castilla La Mancha
  • Ana Gascón- Universidad de Zaragoza
  • Sílvia Sunyer - Universitat Politècnica de Catalunya

Durant els propers anys els membres d'aquest grup de treball també s'encarregaran de fer el seguiment del seu nivell d'assoliment del Pla i d'elaborar els corresponents informes.

Per a més detall del Pla Estratègic de la CAU, cliqueu aquí.