Jordi Galtés, nou president del Patronat del INTEXTER

27/09/2012

Jordi Galtés ha estat escollit president del Patronat del INTEXTER, en la reunió que aquest òrgan ha celebrat aquest passat dimecres en la seu del INTEXTER.

Galtés, que a l’hora és president d’AMEC AMTEX, l ’Associació Espanyola de Constructors de Maquinària Tèxtil i Confecció, substitueix en aquest càrrec a Manuel Royes, que l’ha ocupat en els darrers quatre anys.

El Patronat és un òrgan de participació de l’entorn social i industrial a la definició dels criteris i de les prioritats en el plantejament estratègic de l’INTEXTER.

El componen  representants  de l’entorn social, empresarial i universitari de diferents àmbits locals, autonòmics i estatals, relacionats amb destacades personalitats del sector tèxtil-confecció o àrees afins.