La rellevància del coneixement universitari en la societat

El proper  18 de setembre de 2024, a les 17:30 h, a la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), av. Diagonal, 647, de Barcelona. tindrà lloc l’acte de reconeixement a persones que formen part de la comunitat UPC.

Volem donar visibilitat a la rellevància de la tasca de la Universitat per a la societat. Començarem amb una taula rodona amb els membres de l’àmbit social del Consell. A continuació, farem un reconeixement a les persones de la nostra comunitat guardonades durant el 2023 per la seva tasca docent o investigadora, a l’estudiantat que ha rebut un premi per la seva activitat i a les persones que han destacat en l'àmbit esportiu. També lliurarem
 el 27è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària i el 14è Premi Duran Farell d’Investigació Tecnològica.

Serà un acte ple de ritme i actualitat, conduït pel divulgador científic Pere Estupinyà, que conclourà amb un aperitiu de tarda i un espai informal per connectar les persones assistents, on desitgem que gaudiu de l’intercanvi d’impressions, feu noves coneixences i establiu nous lligams.

Per facilitar la logística, us demanem que us inscriviu prèviament mitjançant aquest formulari