Unite! organitza una trobada per al personal investigador en biotecnologia, biociències i química

La jornada que tindrà lloc en línia el pròxim l'11 de setembre de 2024, té com a objectiu reunir el personal de recerca de totes les universitats sòcies per avançar en tecnologies clau i processos sostenibles en l’àmbit de la Bioenginyeria

27/05/2024

Unite!, l’aliança de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), vol  fomentar la col·laboració i la creació de xarxes innovadores que ajudin a  impulsar iniciatives de propostes conjuntes entre investigadors/res i centres de recerca de l’àmbit de la Bioenginyeria. Per facilitar aquest contacte entre investigadors i centres de les nou universitats membres, l’aliança ha organitzat un “matchmaking event” que tindrà lloc  l’11 de setembre de 2024, en format en línia entre les 9 i les 17 hores.

La biotecnologia i la biologia sintètica són claus per desenvolupar processos sostenibles que utilitzen diòxid de carboni i biomassa com a recursos futurs en moltes indústries. El pròxim esdeveniment servirà com a plataforma d'intercanvi científic i col·laboració entre investigadors/res especialitzats en biotecnologia, biociències i química.

Les persones interessades a participar en la trobada podran presentar activitats recents i investigacions destacades en breus presentacions de 10 minuts. Les sessions de discussió posterior facilitaran el “networking” i les oportunitats de col·laboració per impulsar aquestes activitats o presentar les seves propostes al Unite! Seed Fund, el fons llavor de l’aliança. Amb la inscripció caldrà presentar un breu resum de la recerca/activitat i referències (màx. 200 paraules) a: molbiotech.unite@tugraz.at,  abans del 15 d'agost de 2024.