Unite! organitza un taller sobre Adaptació a la Missió de la UE al canvi climàtic

Adreçat al personal investigador en aquest àmbit de les universitats Unite!, el taller, tindrà lloc el 18 de juny i es podrà seguir en format en línia. Té com a objectiu presentar les possibilitats de participar en els programes i convocatòries d'Adaptació a la Missió de la UE al Canvi Climàtic.

05/06/2024

La reunió tindrà lloc el 18 de juny de 9:30 a 13.30h a la Wroclaw University of Science and Technology, organitzadora de l’esdeveniment, en el marc del projecte Unite!Widening. La sessió es realitzarà en anglès, en modalitat híbrida.

L’intercanvi de coneixements aplanarà el camí per formular prioritats estratègiques de recerca de l’aliança, a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC) en aquest àmbit, amb especial atenció a les prioritats de recerca més importants per a Polònia i Portugal. També serà una oportunitat per a establir una cooperació en matèria de recerca amb socis de diversos països de la UE. La convidada especial de l'esdeveniment serà Elina Bardram, directora d'Adaptació a la Missió al Canvi Climàtic i directora de la DG CLIMA. El programa i la resta de ponents es poden consultar aquí.

La participació en l'esdeveniment és gratuïta i es recomana omplir el formulari d'inscripció per a la participació en línea.