Unite! llença la 3a convocatòria per al finançament de projectes de docència

Té com a objectiu finançar la innovació i la col·laboració en Ensenyament i Aprenentatge a les universitats de l'aliança. El termini de presentació de propostes finalitza el 26 de juliol de 2024.

18/06/2024

Unite!, l'aliança europea d'universitats a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), ha llençat una convocatòria especial del seu fons llavor, la tercera convocatòria del Unite! Seed Fund for Teaching & Learning, després del nombre significatiu de propostes presentades a les anteriors crides. La convocatòria està oberta fins al 26 de juliol.

Aquesta convocatòria especial està pensada per crear formats d'ensenyament conjunts i col·laboratius, especialment mòduls d'intercanvi per a Màster en les àrees d'expertesa de l'aliança:
Ciutats sostenibles i aigua (incl. Ciutats resilients i Canvi Climàtic); Biologia de l'Enginyeria (incl. Biotecnologia); Espai; Ciberseguretat; Intel·ligència artificial; Indústria 4.0; Energia i Emprenedoria

Unite! convida el professorat i les unitats docents i d'aprenentatge de la UPC a enviar propostes de projectes col·laboratius, en formats presencials, híbrids o purament digitals, que involucrin el nombre més gran possible d'universitats de l'aliança. El fons llavor pretén donar suport a la creació de mòduls d'intercanvi, siguin totalment nous o basats en cursos preexistents, entre les universitats Unite!. Aquests poden abordar, per exemple, formats innovadors d'ensenyament i aprenentatge (per exemple, COIL, VECP, etc.) entorns d'aprenentatge interculturals o internacionals o cocreació de mòduls de l'assignatura mitjançant la col·laboració docent, etc. L'objectiu és fomentar la creació de programes acadèmics que permetin als estudiants estudiar en una altra o altres universitats de l'aliança durant un cert període, millorant així la mobilitat sostenible dels estudiants.

• La convocatòria està oberta a la UPC fins al 26 de juliol de 2024.
  • IMPORTANT: abans de la sol·licitud, llegiu amb atenció aquest document de FAQS, adreçat específicament potencials sol·licitants de la UPC.
  • Tots els documents necessaris per sol·licitar aquesta Convocatòria es poden trobar aquí.
  • Per a més detalls, contacteu amb Unite! Gestió de fons de llavors a través del correu electrònic seedfund!unite-university.eu o amb l'enllaç de la UPC a Unite! lourdes.reig@upc.edu
  • Voleu conèixer altres projectes finançats per Unite! Seed Fund? Accediu a la informació aquí.