Seminari de Unite! sobre l'ensenyament a gran escala

Tindrà lloc en línia els dies 19 i 25 de novembre, entre les 13:00 i les 15:00 i les inscripcions finalitzen el 30 d’octubre

21/10/2024

La pedagogia a gran escala en les institucions d'educació superior s'ha convertit en un tema de gran importància. Per això, és essencial entendre com els docents de diferents universitats i disciplines gestionen classes amb un gran nombre d'estudiants. Unite!, l’aliança a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), presenta aquest seminari en línia per debatre i compartir idees sobre l'organització i la gestió de classes grans en diverses disciplines i universitats.
L’activitat s’adreça  als docents de les nou universitats que en formen part o a qualsevol persona interessada en el desenvolupament pedagògic dins de Unite!. Aquelles persones que vulguin compartir experiències disposaran de 10-15 minuts per presentar les seves idees, després dels quals hi haurà temps per a discussions i preguntes.

Dates: 19 i 25 de novembre, entre les 13:00 i les 15:00.
Inscripcions: fins al 30 d'octubre al Registre

Contacte:  Ernest Ampadu  i Charlotte Hurdelbrink

Vols estar al dia de l'actualitat de l'aliança? Subscriu-te al butlletí Let's Unite!
Envia un correu a communication@unite-university.eu