Oberta fins al 15 de desembre la convocatoria del fons llavors de Unite! per a projectes d’estudiants

Els projectes seleccionats poden rebre fins a 20.000 € de finançament, amb períodes de projecte de fins a 18 mesos (abril de 2025 fins a setembre de 2026).

14/10/2024

L'objectiu del Unite! Seed Fund és donar suport a l'exploració i el desenvolupament d'activitats i projectes atractius i diversos, per ajudar a obtenir finançament addicional per a un projecte o per dur a terme una cooperació en idees conjuntes, ambicioses i innovadores dins de l'aliança. La nova convocatòria per als projectes d’estudiants del 2024 estarà oberta del 15 d'octubre fins al 15 de desembre de 2024.

El Unite! Seed Fund té convocatòries bianuals per finançar activitats d’estudiantat. Les sol·licituds de la nova convocatòria es poden enviar fins al 15 de desembre de 2024 a l’adreça de correu electrònic seedfund@unite-university.eu. La decisió de finançament s'espera per al 10 de febrer de 2025. Els projectes seleccionats podran rebre fins a 20.000 € de finançament, amb períodes de projecte de fins a 18 mesos (abril de 2025 fins a setembre de 2026).

Un dels principals reptes dels candidats al Unite! Seed Fund és trobar socis internacionals dins de l'Aliança Unite!. Aquest any, tindrà lloc el Unite! Seed Fund Ideathon, del 27 al 29 de novembre, a la Universitat Tecnològica de Graz. Aquest esdeveniment presencial servirà per connectar amb potencials socis internacionals dins de la comunitat Unite!. És la plataforma perfecta per conèixer, col·laborar i innovar, transformant les idees dels estudiants en realitat. Les inscripcions s’han de fer abans del 6 d'octubre de 2024.

Més informació

Vols estar al dia de l'actualitat de l'aliança? Subscriu-te al butlletí Let's Unite!
Envia un correu a communication@unite-university.eu