Inscripcions obertes per a la Unite! Research School

cartell promocional de la actividad
Descarregar

Tindrà lloc a Grenoble del 14 al 18 d'octubre de 2024

Del 14 al 18 d'octubre de 2024, reunirà estudiants de màster, doctorat i personal investigador de tota Europa, en els camps de la intel·ligència artificial, la conversió i l'emmagatzematge d'energia electroquímica, la indústria 4.0, l'enginyeria nuclear i l'electrònica sostenible.

03/07/2024

Unite!, l’aliança europea a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), ha organitzat la primera Unite! Research School. La trobada reunirà del 14 al 18 d’octubre a Autrans (Grenoble) a estudiants de màster, doctorat i personal investigador de les nou universitats que formen part de l’aliança.

El programa girarà al voltant de les àrees d’expertesa de les universitats Unite! com són: la intel·ligència artificial, la conversió i l'emmagatzematge d'energia electroquímica, la indústria 4.0, l'enginyeria nuclear i l'electrònica sostenible. Els participants podran assistir durant aquesta setmana a classes magistrals, sessions plenàries, cursos d'habilitats transversals i trobades amb altres estudiants de màster i doctorat i investigadors i representants de la industria. També podran abordar un repte de recerca en equips multidisciplinaris així com visitar diferents instal·lacions i infraestructures de recerca de l'àrea de Grenoble. A més, un dels dies tindrà lloc un Fòrum de la Indústria, on es proposaran ofertes de doctorat i pràctiques.

Unite! Research School és una oportunitat única per explorar les tendències globals de la recerca en enginyeria i conèixer representants de la indústria. Un lloc perfecte per exposar-se activament a noves perspectives, grups de treball, situacions i coneixements. La idea de Unite!, és facilitar amb aquestes iniciatives, espais per aprendre d'altres investigadors i estudiants que operen en una mateixa o diferent disciplina a les universitats de l’aliança.

Per a més informació, contacteu amb URW,univ-grenoble-alpes.fr