#pdi-pas-notícies

Titular Data Descripció
Vota la carpeta del proper curs. Després no diguis que no t'agrada! 04/03/2019 16:05 Del 4 al 22 de març pots votar quin dels 6 dissenys finalistes de la carpeta UPC t'agrada més per al proper curs 2019-2020.
Comunicat de l’ACUP en relació amb el Brexit i el programa Erasmus 01/03/2019 09:31 Els rectors i les rectores de les universitats públiques catalanes, a través de l’Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), han fet públic un comunicat en relació amb el Brexit i el programa Erasmus.
Francesc Roure, nou director del Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria 28/02/2019 15:47 El professor Francesc Roure ha pres possessió, el 21 de febrer, del càrrec de director del Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria, en relleu de Montserrat Sánchez, al capdavant d’aquesta unitat des del novembre del 2013.
L’enginyer mecànic Evert Hoek serà investit doctor ‘honoris causa’ per la UPC 27/02/2019 11:25 El 6 de març, la UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’enginyer i expert en mecànica de roques Evert Hoek, un referent internacional en l’àmbit de l’enginyeria minera. Aquesta investidura, aprovada pel Consell de Govern de la UPC del 21 de juny passat, ha estat impulsada per l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) en el marc de la celebració del 75è aniversari del centre.
Nou impuls a la consolidació i la integració en l’entorn del Campus Diagonal-Besòs de la UPC 26/02/2019 11:25 La col·locació, el 26 de febrer, de la primera pedra del futur Parc del Campus Diagonal-Besòs de la UPC és una de les actuacions que enguany donaran un nou impuls a la consolidació i la internacionalització d’aquest espai universitari, que té com a principal motor l'EEBE. En els propers mesos també es finalitzarà la construcció de la residència d’estudiants i investigadors, i s’iniciaran les obres de dos edificis més: un destinat a 'start-up' i espais de 'coworking', i l’altre que acollirà incubadores i empreses d’economia verda, en el marc del projecte Barcelona Energia.
Curs de preparació per al certificat oficial de català del nivell superior (C2) 21/02/2019 11:56 Del 7 de març al 30 de maig s’ofereix un curs de llengua catalana de nivell superior, equivalent al nivell C2 del Marc europeu comú de referència. El curs és semipresencial, té una durada de 75 hores i està obert a tots els públics, amb preus especials per a membres de la UPC. El curs prepara per a l’obtenció del certificat oficial del C2.
Convocats els Premis UPC que distingeixen la qualitat docent, la valorització de la recerca i la gestió universitària 21/02/2019 11:55 El Consell Social ha obert les convocatòries de les noves edicions dels Premis UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, a la Valorització de la Recerca, i a la Qualitat de la Gestió Universitària. Consulta els terminis per presentar-hi propostes.
Comunicat de l’ACUP en relació a la vaga convocada el 21 de febrer 21/02/2019 10:02 Els rectors i les rectores de les universitats publiques catalanes, a través de l’ACUP, han fet públic un manifest en relació a la vaga convocada el 21 de febrer, que és el que es publica tot seguit.
‘Canvia el món amb la UPC’, lema de la nova campanya publicitària per promoure els estudis de grau 20/02/2019 17:40 Durant els mesos de febrer i març, la UPC posa en marxa una campanya de publicitat, amb el lema ‘Canvia el món amb la UPC’, per promoure els estudis de grau universitari entre el futur estudiantat universitari. La campanya es realitzarà a diferents mitjans de transport, emissores de ràdio i xarxes socials, coincidint amb les jornades de portes obertes dels centres docents de la UPC i també amb el Saló de l'Ensenyament i el Saló de Màsters i Postgraus Futura, que tindran lloc a finals de març.
Lliurament de la medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic al catedràtic de la UPC Marc Noy 20/02/2019 09:55 El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha presidit, el 19 de febrer, a Barcelona, l’acte de lliurament de la 23a edició de les medalles i plaques Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic. El catedràtic Marc Noy, del Departament de Matemàtiques de la UPC, és una de les persones distingides en aquesta edició per les seves contribucions en el camp de la combinatòria i la teoria de grafs, mentre que la placa ha estat per a la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA), fundació pública catalana que dirigeix el professor i investigador de la UPC Antonio Huerta.