Ampliat fins al 15 d'abril el termini per presentar propostes al concurs d'idees UPC Thinking Festivals

Cartell del concurs d'idees
Descarregar

Cartell del concurs d'idees

Els tres grans festivals de la ciutat de Barcelona, el Primavera Sound, el Sónar i el Cruïlla, i la UPC llencen un concurs d'idees entre l'estudiantat de la Universitat. Fins al 15 abril es poden presentar propostes.

11/04/2024

Els tres festivals –el Primavera Sound, el Sónar i el Cruïlla– han proposat un repte que els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) interessats, tant individualment com en equips de fins a tres persones, hauran de resoldre. El premi per a la millor proposta serà un abonament gratuït per al certamen corresponent.

Els reptes plantejats per cada festival busquen abordar necessitats específiques de cada esdeveniment, involucrant als estudiants en la millora de les infraestructures dels festivals.

• El repte del Primavera Sound consisteix a dissenyar una aplicació per optimitzar la logística del transport dels artistes fins a la seva arribada al festival a Barcelona.
  • El Cruïlla proposa repensar la senyalística i l'ús de materials efímers per fer-los més sostenibles.
  • El Sónar planteja el desafiament de desenvolupar una eina per a persones amb diversitat funcional.

Les propostes es poden enviar fins al 15 d’abril a les 23:59 hores a upcarts@upc.edu. Consulta les bases del concurs al web d'UPCArts. Un jurat format per membres de la UPC i de cada festival seleccionarà la iniciativa que millor s'adapti al repte. El guanyador serà anunciat el pròxim 23 d’abril.