La UPC, en el Top 25 % del QS World University Rankings

La UPC es classifica en el lloc 371 del món al QS World University Rankings (QS WUR), posició que la col·loca en el Top 25 % d’aquesta classificació. També es manté com a novena universitat i segona politècnica en l’àmbit estatal, mentre que a Catalunya és la 4a universitat. Per indicadors, se situa dins del Top 10 % en Sostenibilitat.

05/06/2024

En l'edició 2025 del QS World University Rankings (QS WUR), que s’ha publicat el 4 de juny, es donen a conèixer els resultats de les 1.503 primeres universitats del món, entre les més de 5.600 avaluades. Per fer-ho s’han analitzat nou indicadors vinculats a la recerca, l'ocupabilitat i els resultats dels alumni, l'experiència d'aprenentatge, la internacionalització i la sostenibilitat.

A més de classificar-se en el lloc 371 del món (Top 25 % del rànquing); novena a l’Estat, quarta a Catalunya i segona politècnica estatal, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) obté els millors resultats en l’indicador de Sostenibilitat, en què se situa en el lloc 143 del món, dins el Top 10 % de les universitats classificades.

Quant a les puntuacions per indicador, les més elevades s’obtenen en la Xarxa Internacional de Recerca, amb 85,3 punts sobre 100, seguida per la de Sostenibilitat, amb 82,5 punts.