El rector obre el curs a l’EEBE amb el compromís d’oferir les millors oportunitats de desenvolupament acadèmic i professional a l’estudiantat

A la imatge, d'esquerra a dreta: Filo Cañete, alcaldessa de Sant Adrià de Besòs; Daniel Crespo, rector de la UPC; Adriana Farran, directora de l'EEEBE, i Helena Sans, consellera del districte de Sant Martí.
Descarregar

La colla de castellers de l'EEBE, els Descargolats, han actuat durant l'acte
Descarregar

La colla de castellers de l'EEBE, els Descargolats, han actuat durant l'acte

El rector de la UPC, Daniel Crespo, ha intervingut, el 18 de setembre, a la festa de benvinguda del nou estudiantat organitzada per l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) en ocasió de l’inici de curs 2024-2025, en què han assistit estudiantat, professorat, personal tècnic i d’investigació del campus.

20/09/2024

El rector ha agraït que els i les estudiants hagin triat la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) per fer els seus estudis, una elecció que “mostra el vostre compromís amb l'aprenentatge, la innovació i la recerca del coneixement”. D'altra banda, el rector ha encoratjat l’estudiantat a gaudir al màxim l’experiència universitària, “un moment molt important a les vostres vides” i ha afirmat que professorat i personal de la UPC “estem compromesos a oferir-vos les millors oportunitats per al vostre desenvolupament acadèmic i professional”.

La directora de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Adriana Farran, ha conduït l’acte d’homenatge al personal de l'Escola que s'ha jubilat al llarg del curs 2023-2024.

L’acte s'ha organitzat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i de l’Ajuntament de Sant Adrià i també ha comptat amb l’assistència de representants de les associacions veïnals de l’entorn del campus.

En acabar, el rector ha visitat la fira de les associacions de l'Escola i entitats de l'entorn, on s'han mostrat les accions que realitzen durant el curs i s’ha informat al nou estudiantat sobre les opcions per formar-ne part. Els assistents han pogut provar un simulador de carreres construït per eTech Racing amb el casc d'un dels monoplaces de l'equip i han pogut participar en proves d’habilitat cronometrades amb una pròtesi de mà creada per CIMA3D.