El professor de la FIB Fermín Sánchez, distingit a la 21a edició de la Festibity

El professor Fermín Sánchez recollint la menció FIB

El professor Fermín Sánchez recollint la menció FIB

El professor Fermín Sánchez, de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC, ha rebut la Menció FIB a la 21 edició de la Festibity, que s’ha celebrat el 12 de juny al Museu Marítim de Barcelona.

13/06/2024

El degà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), Josep Fernández-Ruzafa, juntament amb Mireia Ollé, presidenta de FIB Alumni, han estat els encarregats de lliurar la Menció FIB al professor Fermín Sánchez, del Departament d’Arquitectura de Computadors, en la 21a edició de la Festibity, que ha congregat més de 500 professionals del sector TIC a Catalunya.

En aquesta edició de la Festibity, organitzada per la FIB i FIB Alumni, també s’ha distingit la Mobile World Capital de Barcelona, amb la Menció Honorífica, premi que ha estat lliurat pel rector de la UPC, Daniel Crespo. I el projecte Oficina Virtual d’Atenció al ciutadà, de Kawaru Consulting, amb la Menció a la Iniciativa TIC. Finalment, s'ha distingit TDT CHANNELS amb la Menció Fiberemprenedors.

Fermín Sánchez va ser reconegut amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària l’any 2020 per la seva aportació per la posada en marxa i la implantació de metodologies actives centrades en l’aprenentatge de l'estudiantat, tant de competències específiques com de genèriques, i també per la seva participació en projectes de cooperació al desenvolupament.