Vídeo de fi de curs: La UPC incorpora, per primera vegada, l’audiodescripció en la seva producció audiovisual

Una imatge del vídeo, en què es veu una estudiant en bicicleta davant d'un camp
Descarregar

Fotograma del vídeo, que s’ha rodat al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels

A punt de tancar l’activitat del curs acadèmic, la UPC publica un vídeo amb un missatge d’agraïment a tota la comunitat per la feina feta i de benvinguda a les vacances l’estiu. El vídeo, que s’ha rodat al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels, incorpora per primera vegada l’audiodescripció per a persones amb discapacitat visual: un pas més per fer una universitat més inclusiva.

22/07/2024

Rodat al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i a les instal·lacions de l’Agròpolis —espai experimental orientat a la docència, la recerca i la innovació—, el vídeo fa un símil de l’activitat del curs acadèmic amb el cicle natural d’una collita: arriba el juny i l’estudiantat, el PDI i el PTGAS recullen els fruits d'aquella llavor que es va plantar al setembre.

El vídeo UPC de l’estiu està disponible al canal de la UPC a YouTube i a Zonavídeo UPC. També s’ofereix, per primera vegada, amb audiodescripció per a persones amb discapacitat visual, en tres idiomes: català, castellà i anglès.