UPC Estudiants, la Universitat al mòbil

Descarregar

Imatge de la pantalla d'inici de la nova 'app' UPC Estudiants

Dissenyada específicament per a l’estudiantat, la nova app UPC Estudiants és una versió beta que recull informació útil sobre la Universitat. La seva posada en marxa s’ha accelerat per incorporar informació sobre l’emergència sanitària.

27/03/2020

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha llançat la nova aplicació UPC Estudiants, disponible en català, castellà i anglès i que ofereix informació pràctica per al dia a dia a la Universitat. El projecte s'ha avançat en la seva implementació per oferir informació actualitzada durant l’emergència sanitària declarada pel COVID-19.

L'app, que està disponible per a tots els dispositius i ofereix informació i recursos pràctics, veurà incrementats els seus recursos properament.

UPC Estudiants substitueix la primera app de la UPC i ha estat desenvolupada i implementada per IThinkUPC, l’empresa de consultoria i serveis avançats de software de la Universitat.

Descarrega’t l’app UPC Estudiants a l’Apple Store i a Google Play