Mecalux s'uneix al programa de transferència tecnològica Connèxia UPC

El CEO de Mecalux, Javier Carrillo, i el rector de la UPC, Daniel Crespo, durant la signatura del conveni, l'11 d'abril, a la sala Talaia del rectorat de la UPC, a Barcelona.
Descarregar

Mecalux, empresa de tecnologies d'emmagatzematge amb més de 55 anys d'experiència, ha signat recentment un conveni amb la UPC per convertir-se en nou soci del programa Connèxia UPC .La col·laboració connectarà les capacitats tecnològiques de la Universitat i Mecalux per potenciar la innovació i el talent.

14/05/2024

Amb aquesta iniciativa, Mecalux i la Universitat Politènica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) col·laboraran en el desenvolupament d'un conjunt d'accions orientades a potenciar el coneixement de l'activitat de l'empresa a l'entorn universitari ia impulsar la recerca i la captació de talent en camps com la recerca i el desenvolupament de la robòtica, l'enginyeria d'estructures, els sistemes de gestió de magatzems i les tecnologies de la informació.

Connèxia UPC és una aliança de gran abast que la Universitat ofereix a les empreses per promoure la transferència de coneixement. Aquesta iniciativa connecta les companyies amb el millor talent, amb els experts que generen coneixement capdavanter i amb l'ecosistema d'innovació a l'entorn de la UPC. El programa proporciona un acompanyament a mida a les empreses mitjançant una estratègia personalitzada per a cadascun dels socis.