La UPC dona la benvinguda al nou estudiantat

Aquestes primeres setmanes de setembre, les diferents escoles i facultats organitzen sessions d'acollida per als estudiants que s'incorporen a la UPC el curs acadèmic 2024-2025.

13/09/2024

Les sessions d'acollida que organitzen els centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) aquestes primeres setmanes de curs tenen l'objectiu de donar la benvinguda al nou estudiantat i de presentar els diferents recursos i serveis al seu abast.

Aquestes sessions són una primera presa de contacte amb els centres, en què s'ofereix informació bàsica que l'estudiant necessita per iniciar la seva trajectòria a la Universitat i resoldre dubtes.

Pel que fa als serveis que s'ofereixen en l'àmbit acadèmic, l'estudiant compta amb activitats per aprendre idiomes i acreditar el nivell d'una tercera llengua i altres activitats de suport, com ara programes de mentories amb estudiants de cursos superiors i tutories amb el professorat per rebre informació i orientació personalitzada. També es programen cursos introductoris i formació en línia per repassar continguts de matèries bàsiques i facilitar l'adaptació als diferents graus.

Les escoles i facultats també disposen de serveis per promoure el benestar emocional i facilitar l'adaptació a la vida universitària. Els serveis d'inclusió  inclouen activitats d'acompanyament, servei d'orientació psicològica i adaptacions docents per a estudiants amb discapacitat o necessitats educatives específiques, entre altres.