L’estudiant de doctorat Joan Hereu representa la UPC a la final del concurs ‘Presenta la teva tesi en 4 minuts’

Primer, segon i tercer classificat del concurs 'Presenta la teva tesi en 4 minuts'
Descarregar

Concursants de 'Presenta la teva tesi en 4 minuts'
Descarregar

Els 11 estudiants de doctorat que han participat en la final institucional del concurs 'Presenta la teva tesi en 4 minuts'

La jornada de portes obertes de l’Escola de Doctorat de la UPC ha estat l’escenari de la final institucional del concurs ‘Presenta la teva tesi en 4 minuts’. Joan Hereu Morales, estudiant del programa de doctorat en Sostenibilitat de la UPC, ha estat seleccionat per representar la Universitat a la final del certamen, que té lloc el 27 de juny, a les 18 h, al CaixaFòrum de Tarragona i es pot seguir en directe a YouTube.

27/06/2024

L’estudiant de doctorat Joan Hereu Morales, del programa de doctorat en Sostenibilitat amb la presentació ‘Quantifying the climate impact of production activities’ ha estat seleccionat per representar la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC) a la final del concurs ‘Presenta la teva tesi en 4 minuts’. La final d’aquesta iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), en què participen dotze universitats catalanes, té lloc avui, 27 de juny, a les 18 hores, al CaixaFòrum de Tarragona i es pot seguir en directe pel canal de YouTube de la FCRI.

Guillem López Paradís, del programa de doctorat en Arquitectura de Computadors, ha quedat en segona posició amb l’exposició ‘Movent moltes dades’. El tercer classificat ha estat Héctor José Posada Cárcamo, del programa de doctorat en Enginyeria de la Construcció amb la presentació ‘Gemelos digitales para edificios e infraestructuras'.

Un total d’onze estudiants de doctorat de la UPC s’han presentat a la setena edició d’aquest concurs que planteja als doctorands, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de quatre minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general. La final UPC ha tingut lloc en el marc de la jornada de portes obertes de l’Escola de Doctorat, el 9 de maig, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona, i s’ha pogut seguir en directe a YouTube.

7ª edició del concurs 'Presenta la teva tesi en 4 minuts'