L’experiència UPC inspira la inauguració del curs acadèmic 2024-2025

El dijous 10 d'octubre, a les 12 hores, la UPC donarà el tret de sortida al nou curs acadèmic a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, al Campus Diagonal Nord. L'acte posarà en valor els projectes innovadors de l'estudiantat i comptarà amb actuacions musicals i una exhibició de les colles castelleres de la Universitat.

26/09/2024

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) convida la comunitat universitària a viure una experiència única i plena d’energia amb la inauguració del curs acadèmic 2024-2025. L'acte tindrà lloc el dijous 10 d'octubre, a les 12 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, al Campus Diagonal Nord de Barcelona. Els projectes innovadors i transformadors que impulsa l’estudiantat de la Universitat s’exploraran en el decurs de l’acte.

El periodista Bruno Sokolowicz conduirà la jornada, que inclourà les actuacions de les corals de la Universitat i l’Orquestra UPC. Un cop finalitzat l’acte, es podrà gaudir de música en directe amb el grup Trencadisc i una exhibició de les colles castelleres de la Universitat.

L’aforament és limitat i cal inscriure’s prèviament mitjançant el formulari d’inscripció. L’esdeveniment es podrà seguir en directe a través del canal de la UPC a YouTube i de Zonavídeo UPC.