L'oferta docent de la UPC, a debat a la sessió extraordinària del Claustre Universitari

Imatge d'una sessió anterior del Claustre Universitari

El Claustre Universitari de la UPC es reuneix en sessió extraordinària, el 21 de maig, per debatre sobre l’oferta docent i el valor diferencial de la UPC. La reunió ha tingut lloc a l’Escola d'Arquitectura de Barcelona i es pot recuperar a Zonavideo UPC.

16/05/2019

La sessió del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), de caràcter extraordinari, es reuneix el 21 de maig a la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB). Aquest emplaçament és degut a les obres que s'estan realitzant a l'edifici Vèrtex. La reunió, que es va emetre en directe i es pot recuperar a Zonavideo UPC, se centra a debatre sobre l'oferta docent i el valor diferencial de la UPC i es desenvolupa seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 25 de febrer:

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior
  2. Debat sobre l'oferta docent i el valor diferencial de la UPC
  3. Torn obert d’intervencions
 Al web Govern UPC es pot consultar part de la documentació corresponent a la sessió