Comunicat de la UPC davant les darreres informacions públiques sobre la COVID-19

La UPC informa que està en permanent contacte amb la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i la resta d'universitats públiques per consensuar les actuacions més adequades per garantir la salut de tothom davant la pandèmia pel COVID-19.

11/10/2020

Després de les notícies aparegudes aquest matí, de l'11 d'octubre, vinculades a les declaracions del Secretari de Salut Pública en relació a l'evolució de la pandèmia per la COVID-19, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) informa que està en permanent contacte amb la Secretaria d'Universitats i Recerca i la resta d'universitats públiques per consensuar les actuacions més adequades per tal de garantir la salut de tothom.

La previsió és que dimarts, 13 d'octubre, la Universitat pugui donar informació més detallada de la virtualització de les classes i del treball a distància. Fins a noves notícies, no hi ha canvis en l'activitat acadèmica i laboral de la comunitat UPC.

Podeu fer arribar els vostres dubtes a l'adreça info.coronavirus@upc.edu o a les adreces dels referents COVID de cada centre docent de la UPC: https://www.upc.edu/ca/portalcovid19/persones-de-referencia