Avenç en transparència i administració electrònica

La UPC ha dut a terme una actualització significativa de la secció de Govern i representació, una acció que s’emmarca dins del compromís de millorar la transparència institucional i de facilitar l'accés a la informació i bon govern.

10/10/2024

La renovació de la secció de Govern i representació  al web de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) facilita l'accés a informació clau sobre els òrgans de govern, representació i consulta.

Entre d’altres informacions, en aquest apartat es visibilitza tot l’equip de govern del rector, tant els membres del Consell de Direcció com la resta de delegats, adjunts i altres figures nomenades pel rector perquè pugui exercir la seva governança.

A més, permet una navegació més intuïtiva, promovent una gestió més oberta i amb l’objectiu d’afavorir la implicació de la comunitat universitària.

E-tauler, com a tauler d'anuncis electrònics

D’altra banda, també s’ha posat en marxa el tauler d’anuncis electrònic de la UPC (e-Tauler), amb la voluntat que sigui el mitjà electrònic en què es publiquen la informació d’interès general, les comunicacions i els actes de la Universitat.

L’eina que s’utilitza és l’e-Tauler del Consorci Administració Oberta de Catalunya (CAOC), que garanteix que es compleixin tots els requisits de seguretat, integritat, autenticitat, disponibilitat, impossibilitat d’;indexacions de les dades i generació d’evidències.

Al tauler electrònic hi trobareu les resolucions i acords sobre:

1. Notificacions i comunicacions els destinataris de les quals són desconeguts.

2. Notificacions i comunicacions de les quals s’ignora el lloc on s’han de practicar.

3. Actes relatius a procediments  de  caràcter  selectiu o de concurrència competitiva.

4. Actes relatius a l’exercici de la potestat reglamentària.

El tauler es va activar aquest mes de juny passat, i ja s’ha realitzat formació a totes les unitats.