Unite! Agora: més infraestructures científiques al servei del personal investigador

Una investigadora treballant en un laboratori de la UPC
Descarregar

El nou portal recull les infraestructures científiques de la xarxa Unite! al servei de personal investigador

Com a membre de l'aliança Unite!, la UPC lidera el desenvolupament d’un nou portal que recull les infraestructures científiques de la xarxa al servei de la recerca.

11/10/2023

Després de la posada en marxa del nou portal dels Serveis Científicotècnics, la UPC, com a membre de la xarxa Unite!, posa a disposició del personal investigador de la Universitat l'accés a un conjunt d'infraestructures científiques de les les universitats d’Aalto (Finlàndia), TUDa (Alemanya), KTH (Suècia), ULisboa (Portugal), Grenoble INP-UGA (França) i PoliTO (Itàlia).

A través del projecte aUPaEU, la UPC lidera el desenvolupament del nou portal Unite! Agora, des del qual es pot trobar informació de les infraestructures disponibles i contactar-les directament. Aquest és un dels projectes pilot que Unite! està desplegant en el marc del programa H2020.

El personal investigador de la Universitat pot testejar la usabilitat de l'eina i fer arribar el seu feedback fins al 6 de novembre a través d'un formulari disponible a la plataforma (en el botó 'Give us feedback'). La informació aportada permetrà al grup que desenvolupa la plataforma avançar en el pilot per posar la nova eina a disposició de tots els grups de recerca de les universitats de l'aliança.