Rosa Argelaguet, reelegida directora de la UPC-EPSEM, i Joan Gispets, degà de la UPC-FOOT

Rosa Argelaguet, directora de la UPC-EPSEM

La professora Rosa Argelaguet ha estat elegida directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, segons els resultats definitius de les eleccions, fets públics el 10 de maig. Argelaguet, candidata única en aquests comicis, ha estat reelegida en el càrrec amb el suport del 76 dels vots, d’un total de 92 vots emesos.

Joan Gispets, director de la UPC-FOOT

El professor Joan Gispets ha estat reelegit com a degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) segons els resultats electorals definitius, publicats el 14 de maig. Gispets, que també s'ha presentat com a candidat únic, ha estat reelegit en el seu càrrec amb un escrutini de 77 vots emesos, 53 a favor i 24 en blanc.