Reconeixement a PDI jubilat el curs passat

La Sala de Juntes del Rectorat ha estat novament l’escenari de l'acte de reconeixement que la UPC fa als membres de la comunitat universitària. Aquest cop, l’acte ha estat dedicat a les persones que s’han jubilat l’1 de setembre del 2017.

28/02/2018

Les 40 persones que foment part del col·lectiu del PDI jubilats el dia 1 de setembre del 2017 han rebut, com a  reconeixement institucional, una insígnia de plata i un lot de productes corporatius de la Universitat. El lliurament ha anat a càrrec del rector de la UPC, Francesc Torres; del delegat del rector per a la Política de Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano, i de la secretària general de la UPC, Marta de Blas.

Amb aquest acte, el segon que es realitza durant aquest curs acadèmic —el primer va tenir lloc el 19 d’octubre passat, en reconeixement a 65 membres del PAS i del PDI—, la UPC ha reconegut al conjunt de les 105 de persones que s’han jubilat durant el curs 2016-2017.

Notícia relacionada: