Presa de possessió de 20 nous funcionaris i funcionàries de carrera de l'escala facultativa d'arxius, biblioteques i museus

Foto de grup dels nous funcionaris i funcionàries de carrera amb el rector, Daniel Crespo, el gerent, Ivan Planas, la secretària general, Ana B. Cortinas, i altres representants institucionals

Foto de grup

El 30 de juny ha tingut lloc la presa possessió de 20 nous funcionaris i funcionàries de carrera de l’escala facultativa d’arxius, biblioteques i museus (subgrup A1), després que hagin superat les proves selectives.

30/06/2023

La Sala de juntes del Rectorat, a Barcelona, ha estat l’escenari de la presa de possessió com a funcionàries i funcionaris de carrera de les 20 persones aspirants que han superat les proves selectives de l’escala facultativa d’arxius, biblioteques i museus (subgrup A1), en el torn de promoció interna, convocades mitjançant la resolució 020_SDP-2022-758/85, de 8 de març, de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).

Aquestes places corresponen als diversos acords del Consell de Govern relatius a l’oferta d’ocupació pública de personal d’administració i serveis (PAS) per al 2022, a l’oferta d’ocupació pública addicional per a l’estabilització de l’ocupació temporal del PAS, així com a la disposició transitòria segona de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, que preveu que el personal laboral fix que desenvolupi funcions de personal funcionari pugui participar en els processos selectius de promoció interna convocats pel sistema de concurs oposició.

Les persones que han pres possessió són Roser Alonso Bargalló, Laia Alonso Cortina, Maria Hortènsia Álvarez Suau, Beatriz Benítez Juan, Cristina Caba Tejón, Yolanda Cacho Figueras, Francesc Carnerero Gámiz, Marina Casadevall Luque, Mercè Codina Costa, Silvia Colas Onieva, Marta Garcia Sanchez, Laia  Lorenzo Serra, Sara Matheu Martínez del Campo, Montserrat Méndez Planell, Isabel Molinos Cervera, Montserrat Pallàs Martí, Andrés Pérez Gálvez, Jordi Prats Prat, Mar Romaní Herrera i Neus Vilaplana Moreno.

Aquests nomenaments s’han fet públics a la resolució 020_SDP-2023-2131/26, de 13 de juny (publicada al DOGC número 8941, del 21 de juny del 2023).

L’acte ha comptat amb la participació del rector de la UPC, Daniel Crespo, de la secretària general, Ana B. Cortinas, i del gerent, Ivan Planas.