Premis i reconeixements recents

Doble reconeixement internacional per a la investigadora Eva Miranda

Eva Miranda, investigadora del Departament de Matemàtiques, ha rebut recentment el Premi François Deruyts de la Reial Acadèmia de Bèlgica i ha estat nomenada Hardy Lecturer de la London Mathematical Society, del Regne Unit.

Premi europeu per al projecte ANYWHERE, coordinat pel CRAHI

Daniel Sempere, director del Centre de Recerca Aplicada en Hidrometeorologia (CRAHI), ha rebut el Resilience Award 2022 de la Direcció General de Migracions i Afers d’Interior de la Comissió Europea, per la tecnologia desenvolupada en el projecte ANYWHERE per anticipar catàstrofes naturals.

Beca Leonardo per a la investigadora Jezabel Curbelo

La matemàtica Jezabel Curbelo, també del Departament de Matemàtiques, ha obtingut una Beca Leonardo de la Fundació BBVA per estudiar la dinàmica de l’atmosfera amb la finalitat de desenvolupar diagnòstics de fenòmens meteorològics extrems.

L’inLab FIB i Process Talks, 'spin-off' de la UPC, guardonats a la Festibity

La 19a edició de la Festibity ha reconegut l’inLab FIB –el laboratori d’innovació i recerca de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB)– amb la Menció FIB, i Process Talks, spin-off de la UPC, amb la Menció FiberEmprenedors.

El programa M2m i diverses ‘alumni’ UPC, reconegudes amb els premis DonaTIC

Els Premis DonaTIC 2022 han reconegut 11 dones i dues entitats com a referents de l'apoderament femení en l'àmbit TIC. Entre lesp premiades, hi ha diverses alumni de la UPC i el programa de mentoria M2m, impulsat pel Club de Dones Politècniques i UPCAlumni.

Reconeixements i premis destacats i rebuts els mesos de setembre i octubre de 2022