Es reobren inscripcions per a sis rutes de ‘Caminant per la ciutat. Descobreix Barcelona amb mirada politècnica'

L’activitat ‘Caminant per la ciutat: descobreix Barcelona amb mirada politècnica’ té lloc en el marc de la celebració dels 50 anys de la UPC, El programa complet de les activitats commemoratives es pot consular al web https://50.upc.edu/, que recull les novetats, els esdeveniments relacionats, galeries d’imatges i un resum interactiu de les fites més rellevants de la Universitat.

Donada la bona acollida de l'activitat, s’han reobert les subscripcions per a noves sessions de les rutes guiades per professorat de la Universitat en niciativa 'Caminant per la ciutat. Descobreix Barcelona amb mirada politècnica', adreçada al PDI i al PAS i programada en el marc de la celebració del 50è aniversari de la UPC.

21/05/2021

El 21 de maig s'han obert inscripcions,  a través d'aquest formulari en línia, per a 6 noves caminades per 6 de les rutes que formen part de l’activitat ‘Caminant per la ciutat: descobreix Barcelona amb mirada politècnica’, adreçats al personal docent i investigador (PDI) i al personal d’administració i serveis (PAS) de la UPC, i que es desenvoluparan a l’exterior, amb un aforament limitat (inicialment de 20 persones, en funció de les restriccions vigents per la pandèmia) i garantint les mesures de seguretat sanitàries establertes.

Les noves caminades programades per al maig i el juny, així com el professorat que les comenta, són:

•  Ciutat Vella: història i matemàtiques a la ciutat. Divendres, 28 de maig. De 16 a 18 h.
    Guiada per Pau Mir, professor del Departament de Matemàtiques i investigador del grup de recerca en Geometria de Varietats i Aplicacions (GEOMVAP).
  • Caminada per Montjuïc. Dijous, 3 de juny. De 16 a 18 h
    Ruta guiada per Estanislau Roca, professor emèrit vinculat al Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori i assessor del Consell de Direcció de la UPC en projectes estratègics d'arquitectura i urbanisme.
  •  Recorregut per les terrasses de Miramar. Divendres, 4 de juny. De 16 a 18 h.
    Guiada per Xavier Fàbregas, professor del Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia i investigador de la Unitat de Mecanització Agrària (UMA).
  •  El Park Güell revisitat: el projecte d'un oasi. Dissabte, 5 de juny. De 10 a 12 h.
    Guiada per Albert Cuchí, director de l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) i professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura.
  • Caminada pels jardins de Vila Olímpica. Divendres, 11 de juny. De 16 a 18 h
    Guiada per l’enginyer Manuel Colominas, professor del Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia.
  • El recinte de l'Escola Industrial: passat i present. Dissabte, 17 d'abril. De 10 a 12 h.
    Guiada per Ramon Graus, professor del Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació i investigador del l grup de recerca ACM.
Professores i professors de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) dels àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, la ciència i la tecnologia han ofert els darrers mesos, al PDI i al PAS, una nova mirada sobre diversos aspectes d’espais, construccions o barris emblemàtics de la ciutat de Barcelona a través de 12 rutes comentades.