S’estrena l’App UPC, serveis i funcionalitats per a l’estudiant, el PDI i el PAS

Captura de la pàgina inicial de l'app, que dona accés directe a la informació sobre les biblioteques, les notícies i l'agenda de la UPC
Descarregar

La Universitat ha posat en marxa l’App UPC, que permet al PDI i al PAS, així com a l'estudiantat, accedir a continguts relacionats amb el seu perfil, prèvia autentificació amb les credencials de la intranet, així com personalitzar alguns aspectes en una plataforma que veurà incrementada les funcionalitats en pròximes versions. L’objectiu del projecte és mobilitzar la relació amb la UPC.

15/02/2023

El perfil de l’estudiantat incorpora el carnet UPC i ofereix accessos directes a serveis i webs, així com la consulta de notes i horaris i altres informacions d’interès per al col·lectiu, com ara la informació sobre les beques. La plataforma permet també rebre avisos i personalitzar l’idioma, així com els accessos directes de la pàgina principal.

En el cas del PDI i del PAS, l'App UPC reconeix el perfil de la persona usuària, prèvia autentificació amb les credencials de la intranet, i integra, per primer cop, la identitat UPC a través del nou carnet digital dels dos col·lectius. El nou carnet a l’App UPC anirà incorporant també noves funcionalitats. L’app proporciona accés a serveis i webs rellevants (directori, Tempus, rebut de la nòmina, notícies...) i és personalitzable pel que fa a l’idioma i també respecte a la informació que conté la pàgina principal.

El nou carnet UPC al mòbil
A partir d’aquest febrer, el carnet UPC del PDI i el PAS també estarà a l’App UPC. Fins ara això només passava en el cas de l’estudiantat. Per accedir als espais UPC, fitxar o utilitzar alguns equipaments com ara les fotocopiadores caldrà continuar utilitzant el carnet en plàstic que s’anirà substituint progressivament per una targeta d’accés.

El nou carnet UPC a l’app és un pas més en la digitalització de la identitat UPC. Per a més informació, consulteu Identitat Digital UPC.

L’App UPC ha estat desenvolupada per la Universitat amb el suport d'UPCnet amb recursos procedents del pla Unidigital.

Descarrega't l'App UPC a: