Miquel Casals, nou director del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció

A l'esquerra, Miquel Casals, amb el rector Francesc Torres, a la dreta.

Miquel Casals ha pres possessió, el 7 de març, del càrrec de director del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció, en relleu de Santiago Gassó.

08/03/2018

El professor Miquel Casals estarà els propers quatre anys al  capdavant del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció de la UPC. Professor titular d’universitat i doctor en Enginyeria Industrial per la UPC, Miquel Casals pren el relleu en el càrrec a Santiago Gassó, vicerector de Política Acadèmica des del passat 13 de desembre, quan es va constituir el Consell de Direcció encapçalat peL rector, Francesc Torres.

Anteriorment, Miquel Casals ha estat sotsdirector de diversos àmbits a l’ESEIAAT i ha exercit càrrecs de responsabilitat en la gestió del departament que ara dirigeix.

Actualment imparteix docència al màster universitari en Enginyeria Industrial i al Màster Universitari en Enginyeria d’Organització, ambdós a l’ESEIAAT, i al  màster universitari en Enginyeria Ambiental a l’ETSECCPB.

Com a investigador, centra la recerca en l’eficiència energètica als edificis i en la gestió d’obres i edificis,  tasca que desenvolupa al Grup de Recerca i Innovació de la Construcció (GRIC), un grup consolidat de recerca que lidera des que es va crear.

Ha estat  investigador principal de nombrosos projectes i convenis de recerca i transferència de tecnologia, i actualment coordinadora el projecte europeu EnerGAware dins el programa H2020.