José Manuel de la Puente, director del Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques

Retrat del professor José Manuel de la Puente

El professor José Manuel de la Puente Martorell ha pres possessió, el 14 de març, del càrrec de director del Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques de la UPC, i relleva del càrrec el professor Xavier Martínez de Osés.

06/04/2018

El professor José Manuel de la Puente Martorell dirigirà el Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques durant els propers quatre anys. El professor de la Puente ha pres el relleu en el càrrec a Xavier Martínez de Osés, al capdavant d’aquesta unitat des del 2011.

Doctor arquitecte per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), José Manuel de la Puente és Master en Disseny per la Universitat de Harvard (MDeS, GSD) i llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona. Durant quatre mesos va ser secretari del Departament que ara dirigeix.

Com a docent, imparteix classes d’Expressió Gràfica i de Legislació Marítima a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de la UPC. Anteriorment ha estat professor de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), professor junior de l’International Laboratory of Architecture and Urban Design (ILAUD) i Fulbright Scholar.

Com a investigador, és membre del grup de recerca Transmar de la UPC. A més, forma part del comité científic de la Maritime Transport Conference.