Jordi Salazar, director del Departament d’Enginyeria Electrònica

Descarregar

Jordi Salazar, a la dreta, amb el rector Francesc Torres, un cop nomenat director de departament

El professor Jordi Salazar ha pres possessió, el 6 d’abril, del càrrec de director del Departament d’Enginyeria Electrònica

19/04/2018

Enginyer de Telecomunicació (1991) per la UPC i doctor enginyer de Telecomunicació (1997) per la mateixa Universitat, Jordi Salazar  ha pres possessió del càrrec de director del Departament d’Enginyeria Electrònica. Una responsabilitat que ja havia assumit, en funcions, el 13 de desembre passat, quan Santiago Silvestre, fins aleshores director de la unitat, va entrar a formar part del nou Consell de Direcció de la UPC com a vicerector d’Avaluació i Qualitat.

Anteriorment, Jordi Salazar ha estat sotsdirector del mateix departament que ara dirigeix (d’octubre del 2014 al desembre 2017), així com coordinador del programa de doctorat d’Enginyeria Electrònica durant quasi el mateix període (d’octubre de 2014 a l’abril de 2017).

Jordi Salazar és professor de la UPC des de l’any 1993, primer com a associat i des del 1998 com a Titular d’Universitat. Des del 2014 té l’acreditació de Catedràtic d’Universitat per l’ANECA. Actualment imparteix docència a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) en diferents assignatures de l’àmbit dels sistemes digitals basats en microprocessadors i dels sistemes ultrasònics.

Com a investigador, desenvolupa la seva recerca en el camp dels ultrasons i sistemes ultrasònics, tasca que realitza dins del grup de recerca Sistemes Sensors (GSS). La seva expertesa se centra en l'estudi i el desenvolupament de sistemes basats en els ultrasons, així com en les aplicacions que se’n deriven, particularment en la indústria alimentaria i en el test i els assajos no destructius.