86 nous funcionaris i funcionàries de carrera de l'escala C1

Foto de grup dels funcionaris i funcionàries que han pres possessió
Descarregar

Foto de grup dels funcionaris i funcionàries que han pres possessió

El 18 de juny han pres possessió 85 nous funcionaris i funcionàries de carrera de l’escala administrativa (subgrup C1), després d'haver superat les proves selectives, als quals s'afegirà, pròximament, una persona més.

19/06/2024

La Sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) ha acollit l'acte de presa de possessió com a funcionàries i funcionaris de carrera de les persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'accés a l’escala administrativa (subgrup C1) en el torn lliure.

Les 86 places corresponen a 55 places per a l'oferta d'ocupació de PTGAS que es va fer l'any 2019 i les 31 restants de l'any 2020, i es van convocar mitjançant la resolució 020_SDP-2022-3768/491, de 12 de desembre de 2022, de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). Els nomenaments s’han publicat a la resolució 103_SAiP_PTGAS-2024-2406/188, de 3 de juny (publicada al DOGC número 9185 del 17 de juny del 2024).

L’acte de presa de possessió ha estat presidit pel rector de la UPC, Daniel Crespo, i ha comptat també amb la participació de la secretària general, Ana B. Cortinas, i del gerent, Ivan Planas.

El rector ha destacat la importància de la feina del PTGAS a la Universitat perquè tot funcioni i ha desitjat que les persones que ja tenen la plaça “puguin seguir creixent professionalment dins de la UPC”.