Notícies R+D+I

Relació de notícies publicades a la Sala de premsa sobre recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I) a la UPC.

• La UPC, primera politècnica a Espanya al rànquing QS Graduate Employability Rankings 2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona com la primera universitat politècnica de l’Estat al rànquing QS Graduate Employability Rankings 2018. En aquesta edició, la UPC és la segona universitat catalana i la quarta en l’àmbit estatal, i se situa entre les 120 millors del món en ocupabilitat i entre les 41 primeres d’Europa.

• La científica computacional Margaret Hamilton serà investida doctora 'honoris causa' per la UPC

La UPC investirà, el 18 d'octubre, doctora 'honoris causa' la científica computacional, matemàtica i enginyera de sistemes nord-americana Margaret Hamilton, pionera en la utilització del terme 'enginyeria del software', ara fa 50 anys, durant les primeres missions Apollo de la NASA. La proposta ha estat impulsada per la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i s’emmarca en la celebració del 40è aniversari del centre. L'acte coincideix amb la celebració del primer Barcelona Grad Cohort Workshop.