Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI)

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

La informàtica és un element clau en molts camps científics i tecnològics. En realitat, l’actual progrés socioeconòmic no es pot entendre sense tenir present el desplegament de l’accés i l’intercanvi d’informació entre persones i màquines, sistemes i institucions. Cal poder disposar de professionals amb una vocació clara, talent i una formació sòlida, com la que els proporciona el master's degree in Innovation and Research in Informatics (màster universitari en Innovació i Recerca en Informàtica) (web del màster), acreditat amb excel·lència per l'AQU Catalunya. S’ha dissenyat per aconseguir un context sòlid en diversos aspectes de la recerca en els camps de la informàtica avançada, els gràfics informàtics i la realitat virtual, les xarxes informàtiques i els sistemes distribuïts, la informàtica d’alt rendiment i l’enginyeria de serveis.

Especialitats

• Advanced Computing
  • Computer Graphics and Virtual Reality
  • Computer Networks and Distributed Systems
  • High Performance Computing
  • Service Engineering
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre i febrer
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense altres despeses addicionals (no inclou taxes acadèmiques de caràcter no docent ni expedició del títol):
3.320 € (12.662 € per a no residents a la UE).
Aquest màster ha estat seleccionat dintre del programa de beques per a màsters d'excel·lència que convoca la Fundació Catalunya La Pedrera. Més informació dels criteris d’assignació a Fundació Catalunya-La Pedrera.
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Període de preinscripció obert.
Termini previst: fins al 26/05/2024.

Com es formalitza la preinscripció?
Admissió i matrícula
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Amb altres universitats internacionals
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) Master of Science Degree in Computer Engineering (Collegio di Ingegneria Informatica, del Cinema e Meccatronica, Politecnico di Torino, Turí, Itàlia).
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Maestría en Ciencias en Ingeniería de cómputo (Centro de Investigación en Computación, Instituto Politécnico Nacional (IPN), México D.F., México)
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Ingénieur ISIMA o Master of Science in Computer Science (Institut National Polytéchnique Clermont Auvergne (INP), Université Clermont Auvergne (UCA), Clermont-Ferrand, França)
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Master of Science, specialization High-Performance Computing (Faculty of Engineering, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Nuremberg, Alemanya)
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Master’s programme Computational Engineering (Faculty of Engineering, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Nuremberg, Alemanya)
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Master Sciences, Technologies et Santé, mention informatique (Faculty of Science and Engineering, Sorbonne Université, Paris, França)
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) + Master Sciences, Technologies et Santé, mention mathématiques et applications (Faculty of Science and Engineering, Sorbonne Université, Paris, França)
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció