Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania

Institut Interuniversitari d'Estudis de Dones i Gènere (IIEDG)

L'objectiu general d'aquest màster interuniversitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania (web del màster), coordinat per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, és proporcionar una formació avançada i científicament rigorosa en l'àmbit dels estudis sobre dones i gènere, amb una aplicació directa als actuals problemes socials. Aquests estudis capaciten com a agent d'igualtat, figura professional que esdevindrà clau arran de l'aplicació de la Llei d'igualtat, que estableix l'obligació de totes les empreses amb més de 250 professionals de disposar d’un pla d'igualtat.

Especialitats

• Dones, Treballs i Polítiques Públiques
  • Teoria, Crítica i Cultura
Durada i inici
Un curs i mig, 90 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Presencial i no presencial
Idiomes

Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició
Es tracta d’un màster interuniversitari i s’ofereix en modalitat presencial, semipresencial i electrònicament. Les classes presencials es duran a terme a la Casa de Mar (Barcelona).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster