Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Sustainable Systems Engineering (EMSSE)

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

L'Erasmus Mundus master's degree in Sustainable Systems Engineering (EMSSE) (màster universitari Erasmus Mundus en Enginyeria de Sistemes Sostenibles) vol proporcionar a l’estudiant el coneixement i les habilitats que es necessiten per crear sistemes que siguin eficients, viables econòmicament i respectuosos amb el medi ambient. Es prioritza la consideració dels impactes ambientals, econòmics i socials d'un sistema al llarg de tot el seu cicle de vida, des del disseny i el desenvolupament fins a l'operació i el manteniment. L'objectiu general de l'EMSSE consisteix a dissenyar itineraris professionals i plans d’estudis innovadors per als futurs professionals i les futures professionals de l'enginyeria de sistemes.

El programa ofereix un acord específic de mobilitat per a l’estudiantat i tres itineraris diferents: Enginyeria de Sistemes (SoSE - Università di Genova), Metodologia en Estratègies de Predicció i Optimització per a l’Enginyeria de Sistemes (AOS - Université de Technologie de Compiègne) i Sistemes de Fabricació (AMS - Universitat Politècnica de Catalunya). Els graduats i graduades obtenen un títol conjunt signat per totes les institucions associades, juntament amb un suplement conjunt al títol.
Durada i inici
2 cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Université de Technologie de Compiègne (UTC)

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció