Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Science in Fire Safety Engineering (IMFSE)

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

L'Erasmus Mundus master's degree in Science in Fire Safety Engineering prepara l'estudiantat per a activitats professionals dins del camp en evolució de l'enginyeria de seguretat contra incendis. Obtindràs un coneixement ampli d'alt nivell gràcies a l'experiència conjunta de tres socis amb un paper líder en la recerca i l'educació en FSE a Europa. Tens la possibilitat de canviar el teu lloc d'estudi cada semestre.
Durada i inici
2 anys, 120 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Universiteit Ghent
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció