Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

L'Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management (màster universitari Erasmus Mundus en Gestió de Risc d'Inundació), coordinat per l'IHE Delft Institute for Water Education i amb la participació de la UPC, planteja una gestió integrada del risc d’inundacions que intenta reduir les pèrdues humanes i socioeconòmiques que causen. La necessitat d’adoptar un enfocament holístic integrat en la gestió dels riscos d’inundació ha quedat reflectida en la directiva 2007/60/CE (RD 903/2010 de 9 de juliol, d'avaluació i gestió del risc d'inundacions). Fins ara els programes europeus tractaven molts aspectes tècnics, però no proposaven una gestió integrada; en aquest sentit l'Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management suposa un avenç important en la formació hidràulica a Europa.

Durada i inici
2 anys, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Més informació de beques
Consulteu la pàgina oficial del màster per a més informació sobre beques de la UE: www.floodriskmaster.org/scholarships
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster